Älskade systrar!! <3
[DATUM: 2011-08-07 TID: 09:20:46]


Sminkade mig inför jobbet i lila och gamelrosa. Men jag hittade inte min bästa
pensel som ajg lägger mina konturer med.. =S men, men, gick skapligt med en
annan borste, men olikt mina vanliga sminkningar.. =S


Efter jobbet åkte vi till Sundbyberg coh firade Malin som fyller år i veckan. =)
Hon bjöd på pitabröd, såå gott!! =)



Älskade, vackraste Stina... <3 Sååå stor!!



Finaste Svantis.. <3



Vackra älskade Anna! <3



<3



The angel.. =P



<3



Haha, busunge...



Crazysister! <3



Fina lilla unge! Åh va jag älskar dig!! <3



Mohahahahaha, Stina förstör bilden.. Hahahaha......



<3



Mys hos papi.. <3



Kul hos moster Anna?! =P



=P



Fina Malin!!! <3



Johan, Anna och jag myste i soffan efter maten... <3



Älskade systrar!!!!! <3 Åh va jag älskar er! Tack för en fantastiskt rolig kväll
med många skratt!! <3



Puss min älskling!! <3



Mysisar! <3



Sen bjöds det på jordgubbstårta, sååå god!!! <3



Grabbarna softade på balkongen... =)



Spanar på alla som går nedanför.. =)



Vi hade lite möte på kvällen och planerade för närmsta året med födelsedagar,
jul och eventuella resor. =) Mysigt, roligt och härligt!!
I love you sooo much! Ni är bäst!!
Puss och kram och grattis i förskott Malin!!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0