Pjuh...
[DATUM: 2011-04-07 TID: 20:46:30]

Å herregud va det där var hemskt! =S
Fick total blackout på vissa delar. Pinsamt AB!! =(
Men, men.. Fick iaf godkänt, hade många bitar som jag kunde kanonbra.


Min älskling kom hem med vackra, underbara rosor till mig! Gulle!! <3

Kicki och Lars bjöd på pannkakor, sen åkte Johan hem och gjorde pappersjobb,
Svante fick vara kvar och leka hos farmor och farfar, och jag och Stella åkte
till vagersta och hyrde skidor. =) Fröken var trött efter fullspäckad dag på dagis!

Rätt nöjd och söt tjej! <3 WOhoo!!

Svante lägger av ett asflabb när han pratar med farfar i telefonen. =) Haha..

Jag är supertrött, känner verkligen att spänningarna har släppt. Huvudet
dunkar och nu tar jag kväller. Helt slut...
Godnatt med er... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0