Partykvällen! =D
[DATUM: 2011-04-24 TID: 08:22:00]

Oj va roligt jag hade!!


Det var tjejfest hos finaste Anna som nyligen fyllt 25 år! <3


Snygga Anna fick en hel massa presenter. Vi hade samlat och fått ihop en bra slant! =D


Vi hade två höggravida som bara var sååå fina där! <3 Evelina och sen Linnea, men
henne fick jag tyvärr inte med på bild.. =/


Så jäkla snygg! =D


Tjejor.. =)


Alexandra (?) och Veronica.. =)


Dans blev det också.. =)


Mycket tjejer blev det! =)


Julia och Evelina, vet inte vad som hänt med bilderna.  =S


Snygga brudarnapå Hottan! Var duktig och knäppte grymt mycket kort ute.. Hahaha.-..


Nu köör vi! =D


Dancingqueens.. =)


Systrarna Bengtson kör hårt.. =)


=)


Sanna och Jenny... =P


Sanna och jag.. Haha..


Cissi Haha.. =)


Cissi och Emmy.. =)


Anna och den där snubben som sjunger med Swingfly.. =P


Sandra och Sofie.. =)


Jag coh Maria.. =)


Elin .. Visst borde det bli en klassfest i sommar..?
10 år sen nian, helt sjukt va tiden går fort.. =S


Swingfly.. =P


Sliriga jag och söta Siri.. =)


Kul att träffa Görel ute, blev en hel del dans! =D


Kristofer bjöd på bubbel... =)


Anna, Sanna och Julia var sööta som inga andra! <3


Älskar dig gumman! Tack för en skitrolig fest coh en grym utekväll!! <3


Hahaha, nu beger vi oss hemåt och sen mot Liljas.. =D


Vad gööör du Anna!?!?!?


Barfotagång hem.. =)


<3 Haha...


Klättring nr.1...


Klättring nr.2... =)


Arrathena var med till kebaben och var grymt duktig! Goaste vovven! <3


Haha, snyggingar!

Efter Liljas så gick vi hem till Anna och sov.
Tack för en superrolig kväll!!!! <3


Kommentarer
Postat av: jannice

ni verkade ha en treblig tjejkväll=))

2011-04-24 @ 19:49:34
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Anna

Hahaha.. Sköna bilder hurru!=) Tack igen för en underbar kväll. Jag hade så jäkla kul!=)

2011-04-25 @ 09:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0