Min egna lilla ångest....
[DATUM: 2011-04-18 TID: 18:27:55]

Första dagen på jobbet gick kanon! =) Skönt, nu är jag 
redo för att möta våren på jobbet! 

Nu till mitt dilemma... 
Gick upp 2 kg under Idreresan, not so fun, men värt det! =P
Allt satte sig rätt upp i nyllet känns det som. Känns ju sådär..
På fredag har jag blivit bjuden på tjejfest, himla kul! MEN...
Jag tvekar för jag känner mig verkligen groteskt tjock.. Har
sett bilder på mig från resan och det var inte kul... Hinner
ju inte gå ner 20 kg tills på fredag och fortfarande så lyser
motivationen med sin frånvaro.. =/

Nu till min frågeställning som jag brottas med... Ska jag verkligen
låta nåt så töntigt som "jag är tjock" stoppa mig från att ha roligt?!
Vem bryr sig om min käklinje har suddats ut och om mina lår är
de tjockaste som vandrat på Sala Statt?!
Säkerligen ingen som är värd att tänka på. Men ändå så tänker jag
tanken att jag nog borde stanna hemma för att jag bara kommer
nojja om hur jag ser ut. Vet ju att jag brukar ha en tendens att deppa
ihop efter några glas när jag festar med alla fina smala människor.. <3

Ja ni... Önskar det vore lätt... =S


Med rätt vinkel kan man se rätt så smal ut... =/

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fast du Karin. Du är ju väldigt vacker trots extrakilon. Och det är det som syns, inte extrakilona. Så försök koppla bort de negativa tankarna (svårt jag vet) och ha så kul..:-)

2011-04-18 @ 18:44:43
URL: http://strimmoravmig.se
Postat av: uLrica

Sluta Tramsa! Du e så snygg....snyggheten sitter inte i kilon, lägg av nu!

2011-04-18 @ 19:54:08
URL: http://barnenovi.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Jag som såg dig imorse såg då inte att du gått upp ett endaste gram och du är ALLTID så snygg goaste vännen <3



Gå ut och ha kul och njut av livet ;)

2011-04-18 @ 20:09:56
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Syster Malin

Jag tycker om dig hur du än är stumpan och du är ju en snygging precis som du är! Klart du ska gå ut och ha kul! Kram

2011-04-18 @ 20:57:39
Postat av: Anna H

Sluta sänka dig själv. Du är fin oavsett. Skaffa redskap istället - det är skittufft att gå ner i vikt, och motivationen är inget som sveper om en som ett täcke och håller sig kvar no-matter-what. Hitta det som stödjer DIG.



KRAM!

2011-04-18 @ 21:31:26
Postat av: Anna H

JAG TYCKER OM DIG! :-*

2011-04-18 @ 21:32:22
Postat av: Anna-Karin

Du är ju alltid så super snygg Karin! Jag vet hur det känns när negativa tankar tränger sig på. Det är inte lätt att bara "tänka bort" dem, men vafan! Ut och festa!!! Livet är till för att skratta och ha kul! :)

Whoot whoot!

2011-04-18 @ 21:35:55
Postat av: hargitta

It's all in your head darling!!

Jag tänker ofta så här... När jag ligger på min dödsbädd kommer jag ångra att jag lät "det o det" hindra mej från att leva livet och vara lycklig!

2011-04-19 @ 09:54:33
Postat av: Missfatty

Det där var det dummaste jag hört!

Har sett massa bilder på dig och du är en riktigt fin tjej! :) Ut och ha kul med dig! Och tänk att du förtjänar det! För det gör du! :)



Hoppas du har en bra dag! :)

Kramar

2011-04-19 @ 15:43:56
URL: http://missfattygoesck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0