Lördagdag.. =)
[DATUM: 2011-04-24 TID: 07:34:17]

Godmorgon!
Alla andra sover och bara jag är vaken.. =)
Tänkte försöka ladda upp så mycket bilder som jag hinner.
Finns ett gäng från den här underbara helgen villl jag lova! <3
Jag börjar med dagen på lördagen när världens bästa mamma
och pappa kom hit och hjälpte oss i trädgården! =)


Spring i de små benen! =D

Stella hjälper mormor som sla trä om vår torkvinda. =D


Gulliga papi klippte träd! <3

Sötisen.. <3

Finaste pappan som ställer upp för laget! =P


Det är fullt med knoppar som är redo att brista vilken dag som helst! <3
Underbart grönt!!


Teamwork! Men hur går det egentligen?! =P Hahaha...
Tog sin lilla tid att fixa torkvindan.. Hehe..


Me, trött som en gök...


Sötan plockade vitsippor till mig! <3


<3


Vi kunde bidra till en större majbrasa iaf.. =P


Jag fick lägga mig och vila en stund så jag skulle orka med kvällen..=P

Tack för allt mami och papi! <3 Ni är bäst! <3



Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Vilka härligt våriga bilder! Fina familjen :)

2011-04-26 @ 09:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0