Kvällskul! =D
[DATUM: 2011-04-18 TID: 20:36:56]

Efter kvällsmaten så var jag himla seg. Johan stack iväg och
jobbade några timmar till och jag var trött... Satt och slappade
en stund och sen tog jag med mig ungarna ut. Stella älskar att
vara ute, men hon var lite trött. Men ut skulle hon iaf! =)


Solen lyste så härligt och det var 16 grader varmt! =)


Stella älskar sin sandlåda! Hon kan sitta och hälla, pilla och plocka i flera timmar!


Trötta jag.... Nöjd efter första arbetsdagen..=)

Stellde iordning våra gamla utemöbler. Vi ska köpa nya när vi hittar nåt som passar. =)


Bästa vildingen! <3


Noggrann tjej! <3


Försökte knäppa syskonkort, gick sådär.. =)
Ser ut som om de är lika stora, nästan så Svante ser större ut.. =P


Springa är kuuuul!! =D


Kuuuul!!! =D


Snart får vi rabarberpaj, kräm och kompott till våfflorna! Hääärligt!


Den här grabben skulle kunna springa heeela dagarna! =D


VildeBill! Hoppjerka!


Gunga! Roooligt!!


Svante ville INTE gå in fast klockan var 19.30 och pyjamasdax.. 
Arg som ett bi! =S


Stella var helt slut efter dagisdagen. Hon somnade på soffan utan välling.. <3
Hjärtegull.. <3

Har haft en mysig kväll med mina skruttungar och nu är maken hemma också. =)
Skönt, nu ska jag gå och prova en massa kläder som jag lånat hem från jobbet.
Sen ska jag kika på tv. Godnatt med er! <3
Kram..

Kommentarer
Postat av: Moster Malin

Sötisar.. Moster längtar redan!

2011-04-18 @ 20:59:04
Postat av: Anna

Längtar efter er!

2011-04-18 @ 21:33:41
Postat av: jannice

vad mysigt de ser ut när dom är ute o leker i sandlådan=))

2011-04-18 @ 23:12:22
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0