Kjam....
[DATUM: 2011-04-29 TID: 07:16:15]

Godmorgon!
Hade ställt klockan en halvtimme senare för att vila lite extra.
Men tror ni att jag kunde sova nå längre?! 
Vaknade iaf några minuter innan sex.. Jaja, gick upp och kände
att jag hade himla ont i halsen. Så nu pimplar jag honungste
och hoppas på att det ska lätta. =S

Fredag idag och sååå skönt! Härligt med helg och jag ser fram
emot 3 lediga och fullspäckade dagar! Helgen kommer bjuda
på massor med god mat, brasa, fyrverkerier, härliga vänner
och släkt, kika på kossor och kalvar och sen ett födelsedags-
firande också! =) Kommer bli kanon!! =D

Nu ska jag dricka mitt te, fixa lite frulle och kika lite här innan
jag fixar barnen. Svante har för övrigt sovit jättebra i sin säng!
Kom upp strax efter sju så det är längre än vanligt! =D
Kjam på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0