Im back!!
[DATUM: 2011-04-16 TID: 21:38:17]

´Hej på er!
Jag är tillbaka!
Var inte bara en bloggpaus jag behövde. Vi har vart på semseter i Idre
en vecka med mina föräldrar, mina systrar och deras familjer! Har vart
helt underbart! vi har hafrt roligt, åkt slalom, åkte längdskidor, badat,
gått i skidskola, bastat en massa, spelat spel, läst, solat, vart på afterski,
skrattat, ätit gott och bara slappat! Det har vart sååå skönt!
Återkommer med lite bilder sen. Vet inte HUUUR mycket kort jag tagit.
Kommer ta hundra år bara att gå igenom dem, sen ska jag välja några
godbitar om ni ska få se.. =)

Men nu mina vänner är jag tillbaka! =)
Kram,...
<3

Kommentarer
Postat av: hargitta

Välkommen tillbaka :)

2011-04-16 @ 23:23:13
Postat av: Anna K

Välkommna hem =) Ser fram emot massa massa massa bildeer =)) Kram

2011-04-17 @ 09:52:13
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0