Det smälter!
[DATUM: 2011-04-05 TID: 06:25:44]

Morgon, morgon!
Har sovit skönt inatt och hårt tror jag! Har svårt att vakna till...
Men jag piggar nog på mig efter frukost och efter dagis lämningen.
Idag är det bara plugg som gäller. Ska bara vara hemma hela dagen
och dona med det. Hoppas att jag får lite gjort... Men det tror jag nog.
Igår pluggade jag och sen var jag till stan och hämtade papper till
Johan på LRF, var till Systemet och nån butik och sen handlade jag
lite mat. 


Promenerade och hämtade barnen igår. Vi tittade på allt smältvatten som rann...


Himla spännande!!! =D Och vårigt till tusen!! Nu tycker jag allt att våren är här!


Mamman som var trött....


Vi fick nya tips på vad vi ska göra med Stellson och vi började igår. Nu får vi se
hur det går.. Vore sååå skönt om hon började gå på toa igen.... <3 Gladis!


Kände mig baksugen igårkväll så jag gjorde andra satsen rosenbröd så det finns mycket i frysen.
Var lite meckigt då jag lagade mat samtidigt, Stella bajsade på sig två ggr, Svante var mammig
och ville bara vara hos mig, han busade runt i mjölet så han blev alldeles vit och så skulle vi
hinna äta när det jäste. Men det gick ju kanon allting! =) Skönt!!


Barnen var supertrötta igårkväll. Eller ja, iaf Svante.. Stella hade somnat vid maten
på dagis idag. Hehe, så hon hade svårare att somna.. Men Svant var galet go och
ville bara sitta i knät, gosa och kramas.. <3 Sååå mysigt!!

Nähepp, om man skulle börja väcka barnen kanske... Mot dagis om 45 min.. =)
Just ja, Johan hälsar också! ;-)
Ha en bra dag!
Kram kram.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0