Buss...
[DATUM: 2011-04-19 TID: 06:43:58]

Godmorgon!
Blir buss till jobbet idag också, men jag hoppas för allt i
världen att bilen blir klar idag, senast imorgon för jag
hatar verkligen att känna mig såhär låst. Har iaf en bra
dag att se fram emot. =) Först jobba och ikväll kommer
Anna K (och Thilde..?!) över och myser lite. =)

I övrigt är allt rätt lugnt, eller ja, mest fullt upp. Hela
veckan är redan uppbokad med aktiviteter varje dag och kväll. 
Kom på att jag måste trycka in en testsminkning på en
brud också.. =S Men Johan skulle visst vara ledig på
fredag iaf så då kanske jag hinner på förmiddagen.
Ska ringa henne och fråga om hon kan.. =)

Nä, nu ska jag fixa barnen inför dagis.
Kram.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0