Brinnande snutte... =S
[DATUM: 2011-04-05 TID: 21:37:32]

Var nära att det blev en riktig olycka här ikväll...
Stella satt ensam i köket och läste Julakatalogen (!). Jag gick in och
kollade till henne. Så tyckte jag att det luktade bränt- Då hade vi glömt
värmeljusen tända på bordet och Stellade hade slängt snutten över det
ena ljuset. Gud vilken tur att jag kom in när jag gjorde! =S


Förstörd snutte... =S
Nu är det skärpning med ljusen. Men vi går mot ljusare tider och snart har man knappt ljus.


Vi åt potatis, falukorv, stekt ägg och vitkålssallad. Var riktigt gott! =)

Johan försökte hjälpa mig och installera en webcam till min muintliga betygsdialog.
Gick ju sådär med två gosiga och trötta barn.. <3
Jag har iaf dammsugit, hållt superfint i köket, tvättat några maskiner och donat
en massa här hemma. Skönt att få liet gjort.
Nu har jag ont i huvudet och kollar på Desperate.. Mys.. Snart sova..
Natti.. <3

Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Åh fy va otäckt! Tur du reagerade som du gjorde!

2011-04-05 @ 22:05:28
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0