Bakisdag.. =P
[DATUM: 2011-04-25 TID: 20:44:48]

hallojsan!
Nu hinner jag med lite mer bilder. Idag blir det bilder från
i lördags. Gick från Anna strax före tio och jobbade mina 4 timmar.
Det var pest och pina och jag var galet bakis... =S MEN, det gick fint!
Efter det åkte jag hem och sov nån timme och sen var det dax för mat
hemma hos Hjalmarssons. =)


Så jäkla dålig.. Kunde inte äta nåt ordentligt förän efter kl.13.. 
Herregud.. Tur att jag hade galet kul i fredags! =P


Sala är ju bara sååå vackert! Gick sakta mot jobbet och njöt av solen och
den underbara staden. Fy va jag saknar den! <3


Solen sken på påskafton och det var ett underbart väder!


Anna-Lena kisar i hääärlig sol! =)


Fina Monica som bjöd in till middagen.. <3


Världens bästa svärmor! <3


Hans och Johan... =)


Svante och Agnes, så söta! PÅminner om SIenna Miller och Jude Law tycker jag.. =P


Haha.. =)


Finsmakarn.. =P


Fina Gustav! <3


Härlig bild på Agnes! =D


Bakis... Ser också gravid ut i skuggan.. =P Haha...


Hääärlig!


Härliga färger.. =)


Grilla! =D


Fotbollskillen! Jag lovar att han kommer spela sen.. Haha...


Vinden i håret! =D


Martin trixar! =)


Plattfall ibalnd.. Sötisar! =)


Långbord i solen! =)


Lyckliga ungar får fart av Henrik! =)


Han skrattade heeeela tiden! =D


Stellson gungar högt!!


Bus med pappas kusiner...


Goa Magda gör fart! =)


Världens finaste Stella! <3


Svante som hade frontat med en skruv på ett stolsben, därav blåmärket i pannan,
får avsluta lördagens bildserie.. <3

Tack för en fantastiskt trevlig och god kväll! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0