ÄNTLIGEN!!
[DATUM: 2011-04-04 TID: 08:54:56]

Fick äntligen tag på BVC och har fått några bra saker att testa med
Stella. Hoppas vi får ordning på allt det här nu. Stackars gumman.. <3

Nej, nu måste jag sätta igång och plugga..
Känner mig rätt så måste jag snart vila igen. Är grymt trött efter en
jättejobbig natt. Kunde inte somna igår och låg vaken till tolv. Sen
kom Svante in vid 01.30 och bökade en massa. Jag låg sååå oskönt
mellan honom och Johan. Noll plats och hade ont i hela kroppen.. =/
Känns som om jag knappt sov nånting.. Förutom det så vaknade jag
till av att Johan snarkade iaf 4 ggr.. KUL!! =( Sen upp kl.05.45..
Så idag är jag helt slut...

Skulle ju ha Skypat med Emelie också, men hon kom inte upp. Blev ¨
lite besviken. Jag som hade längtat! =( Men det kanske blir nåt senare
eller ikväll.. <3

Nä, hej mer er...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Stackars dig.. inge kul med lite sömn!



Vad fick du för tips?



Kramar

2011-04-04 @ 09:23:29
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Jannice

Vad har hänt me lilla Stella?? :(

2011-04-04 @ 09:38:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0