Å så måndagen.. =)
[DATUM: 2011-04-25 TID: 21:45:49]

Vi stack till Bauhaus och köpte utemöbler.. =)

Stack vidare till Ikea och mötte upp Wassbergs igen. =)
Shoppade en massa bra! =D

som nya skohyllor så kanske våra skor får plats..?! =P


Så köpte vi ett runt bord med fyra stapelstolar och...

och så det här med fyra positionsstolar.. =)


På eftermiddagen var Stella och lekte med sin bästis Jonna (ENSAM!!!!!)!! =)


De hade haft jätteroligt hela eftermiddagen! =)


De tre sista bilderna är från Jeanette.. =)
De är så söta, älskar att leka med varandra.

På eftermiddagen hann jag med en promenix med finaste Anna runt Gärdsbovarvet. =)
Sen var det dax att lämna tillbaka bilen vi fått låna i helgen. TACK Kicki och Lars! <3
Och sen bjöd Johan coh jeanette på mat. Suuupergott!! =D

Nu är helgen slut och jag ska hänga tvätt innan jag ska sova. Som vanligt väntar en
fullspäckad vecka. Vi börjar den med bussåkande, jobb och på eftermiddagen så
sticker jag coh Renate till Falun på inköp. Det sk abli kul! =)

Ha en skön vecka! <3
Kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Älskar att läsa din blogg, just pga alla underbara bilder! Med sockesöta barn går de inte att misslyckas :)

Önkar verkligen att jag kunde vara lika flitig med kameran som du :)

Kanske är något jag ska börja jobba med...



2011-04-25 @ 22:16:34
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Postat av: Syster Malin

Vilken fantastisk helg ni verkar ha haft, härligt :)Och snygga utemöbler, vill komma och testa dom snart! Kram kram från Malin och Stinsen

2011-04-26 @ 10:01:00
Postat av: lovisa

haft en bra start på veckan?:)

2011-04-26 @ 10:25:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag LÄNGTAR efter er!



Älskar Stellas tröja. :)

2011-04-26 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0