Vatten, vatten..
[DATUM: 2010-09-02 TID: 07:59:08]

Bara vanligt vatten!
Märkte att det var lite dåligt tryck i kranarna idag och när jag kikade ut så forsade det på gatan! Hur mycket vatten som helst! Ringde en massa numme roch när jag tillslut kom fram så var dte såklart redan anmält. Nu är dte en massa grabbar här och fixar och donar. Gräsmattan är full med vatten så jag hoppas att dte blri fixat fort!

Stella är söt.
Svante är söt.

Stellson sov ända till 6.30 idag så jag hann gå 20 min på löpbandet, mycket skönt! =) Svante sover än. Me like! Idag blir dte jobb, kommer nog gå fort idag har jag en känsla av. Efter jobbet blir det som sagt simning och sen hem och äta våfflor. Mums! =)

Nä, försökte få upp lite bilder, men det ville inte funka.. =/
Ha en bra dag nu!
Kram kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0