Träningssugen!!!
[DATUM: 2010-09-16 TID: 16:26:07]

Ååhhh!!
Är träningssugen som bara deeen!! =D
Helst skulle jag gå på underbara boxen, men det får bli afro ikväll!
Gillade det ju sådär sist.. Det var kul, men jag hatar när man känner sig dålig och inte hänger med på allt.. Har värdelös kordination.. =/ Men, men.. Det ska bli riktigt kul, blir många "kändisar" med! Jag åker med Kicki (svärmor) och sen möter vi upp Linda från Olsbo, Anna K, Jeanette och Therese (Annas syster och min granne). Kommer bli kanon!! =)

NU KÖÖÖR VI TJEJER!!!!!!!!!! =D


Himla skönt att kommer ut efter en dag hemma med barnen. De börjar bli lite bättre nu, skönt! FÖr jag var super orolig att de skulle bli dåliga länge.. =/ Igårkväll var jag iväg till badhuset coh simmade, bastade och solade. Sååå skönt! Idag har jag hunnit gå en sväng på bandet, men sen började det låta lite skumt, så jag slutade efter 13 min.. =/ JOhan måste kolla på det. Kan vara nån av barnen som stoppat i nåt.. *suck*

Nej, ska göra lite mat. Korvstroganoff.. Andra gången på kort tid nu.. Inspirationen tryter.. Jaja, så är det, men nu sk ajag iaf träna hååårt idag! Ska dock vara lite mer försiktig, hade ju gryyyym träningsvärk efter förra gången. Hoppas det går lite lättare nu.. Man känner ju att dte tar iaf.. =P
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Duktig du är som tränar! Jag vill också!

2010-09-16 @ 16:33:08
URL: http://ceciliaragnarsson.se
Postat av: Malin

Vad härligt med ett helg gäng =) Tycker du kan komma in och powerzumba med mig också!! =) Du är så bra!!

2010-09-16 @ 19:38:33
URL: http://malinjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0