Tjockis...
[DATUM: 2010-09-17 TID: 14:45:03]

Jag har varit tjock. Riktigt tjock.
Jag har gått ner 22 kg sen jag var som tyngst.
Det börjar synas i ansiktet.
Det börjar kännas på kläder. Har fått gå ner från XXL till XL och på vissa butiker från XL till L. På H&M kan jag numera ha i princip alla L, istället för typ 2 av dem som finns i hela butiken.
Ändå är jag långt ifrån färdig. Nu ligger målet på 13-18 kg ner.



Rund i ansiktet 3 veckor innan Svante kom..


Astjock när Svante är 2 månader..


Nånstans i närheten av det här vill jag vara.
Såhär eller +5 kg kan duga. Vi får se...
Men det kommer.. No rusch.. När jag är pepp, då jäklarns..
Jag kör hårt.. Då och då.. =P

Nu kom Stella upp. Ska fixa lite mellis och sen ska vi mysa..
Puss på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken förändring - shit va du har kämpat bra, Karin!



Vi ska ge järnet i poolen på Tenerife! Lite smalare, lite snyggare! :) (Eller förresten... vi är ju ALLTID SNYGGA!!!)

2010-09-18 @ 09:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0