Tisdag!
[DATUM: 2010-09-14 TID: 07:32:24]

Blir en bra dag tror jag!
Efter en skön natt så skulle jag gå en 15 min på löpbandet innan jag hoppade in i duschen. Men nej, Stella ville inte hålla sig lugn mer än 6-7 min.. Jaja, bara att kliva av och umgås med skrotan resterande 8 min innan jag duschade. Nu är jag färdig och redo för jobbet. Nu ska bara kidsen kläspå och donas med. Svante sover än. Han är en hemsk hosta mellan varven.. =( Stackarn..
Stella känns varm idag med, men har bara 37.0 och verkar pigg. Så det är väl så då..

Jag har faktiskt knappt nån träningsvärk. Är lite skakis i underarmarna och min höft/skinka som jag hade ont i redan innan har jag också grymt ont i.. =( Men annars så känns det bara hiiimla skönt i kroppen! Underbart! Jag hoppas verkligen att det blir mera box! This me like!! =)

Idag blir det jobb och sen ska vi till mormor och Rolf på middag. Himla trevlans!! =) Idag åker jag nog hem och så går jag och hämtar barnen. Vi får se hur vädret är, men det vore skönt att komma ut.

Exakt en vecka kvaaaaar!! <3

Nej , nu ska jag pussa på min lilla tjej!
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Birgeringa

Nice security code. Does it work?

2011-12-02 @ 08:51:34
URL: http://birgeringa.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0