Tidsfördriv!
[DATUM: 2010-09-13 TID: 07:46:38]

Men oj va de sover.
Har hunnit faxa allt utom håret, ätit frukost och läst tidningen i lugn och ro. =) Nu väntar jag bara på att mina små hjärtan ska vakna så jag kan blåsa håret och klä på dem. =) Dagisdax! <3


Älskade Stella!! <3


Älskade Svante!! <3

Ser ruggigt ut ute idag.. Känner mig rätt seg i kroppen.. Det kommer iaf finnas mycket att göra på jobbet idag. Det alltid mycket att plocka fram och dona med på måndagar. Det är iaf kul! =) Slutar 16.00 och boxen börjar inet förän kl.17.30. Ska äta lite och byta på på jobbet tänkte jag och sen ska jag promenera en stund innan det är dax. Skönt med lite ensamtid! =D

Idag är ÄNTLIGEN all träningsvärk borta från afron. Haha.. Det tog sin lilla tid! Kommer väl ha lika ont imorgon igen.. Haha, att man utsätter sig för detta.. Inte så smart kanske.. Mitt knä ser sådär ut. Jag har ju tyckte tat det har känts svullet och när jag kikade på det igårkväll så var det faktiskt lite svullet.. =/ Vi får väl se. Ska nog avvakta tills vi kommer hem från Teneriffa innan det blir nåt läkarbesök. Hoppas att det bara ska gå tillbaka. För som det är nu så är det inte kul. Kan inte sträcka fullt på benet och nu kan jag inte sitta på huk för att det tar emot.. =( Inte kul.. BLI BRA!!

Nä, ska gå och borsta tänderna och börja väcka kidsen..
Kram på er.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0