Segdegdag...
[DATUM: 2010-09-01 TID: 08:16:04]

Morgon, morgon!
Trött som en gnu idag... Har vart uppe med en hysterisk Svante inatt. Gud va han skrek och grät.. =( Tillslut gick han med på lite välling och då kom han till ro och somnade. Jag somnade döfort och vaknade vid sex av att Stella kom och gastade om att vi skulle läsa bok och sen fejkade hon att hon skulle gå på pottan så jag sprang upp efter henne. Blev inget av med att ligga och dra sig iaf.. =/
Är helt slut och snart ska jag och till jobbet.. Känns väl sådär.. Men, men.. Nödvändigt ont.. Ska iaf åka och simma efter jobbet, ska bli såå skönt! Hoppas jag är pigg, för annars kanske jag bangar.. Vi får se.. Är ju iaf skönt att röra sig lite.

Nä, ska kika fb och lite bloggar innan det är dax att klä på barnen och åka.
Kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0