=S
[DATUM: 2010-09-06 TID: 07:39:25]

Godmorgon!
Haft en tuff natt.. Vänt och vridit mig.. Jag som aldrig brukar ha svårt att sova. Mycket i huvudet nu eller nåt.. =( Drömt att det har kokat över på spisen så jag har kastat mig upp, men så sitte rjag i sängen.. DRYGT!!
Kände imorse när jag vaknade att jag var på rätt så kasst humör.. Men efter 15 min på löpbandet, grått/silver smink och fina kläder som jag faktiskt såg rätt så smal ut i så känns dte lite bättre. Dock är huvudet tungt efter lite sömn.. =/


Sidan..


Framifrån..

Vägde mig idag och vågen står på +2 kg sen jag "slutade" med viktklubb och träning för några månader sen. Tog mina mått också, men de har stått stilla, har till och med gått ner 2 cm i midjan. Jag tyckte väl att jag känd emig mindre där. Putmagen har gått tillbaka lite. Skumt! Men skönt såklart! =)
Känne rmig faktiskt lite peppad idag, ska ta vara på det och hålla mig ifrån onyttigheter så gott dte går.. Haha, jag är värdelös på det här! Haha..

Jaja, ska pussa på Stella och så ska vi äta lite frukost.
Sen jobb... =S
Kram på er..


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Du ser ju sjukt smal ut kussen! Bra jobbat!!! Krama hela familjen från mig!

2010-09-07 @ 18:50:39
URL: http://www.gunstad.se/annakarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0