Rosa/lila.. =)
[DATUM: 2010-09-17 TID: 13:50:38]

Det blev babydoll rosa och lila. Glittrigt, glansigt och härligt! =) Håret är numera puffat, parfymen på och musiken poppas flitigt! Jag känner mig peppad för helgen! Är nästan lite partysugen! =D


Ögat..


Färgerna...


Färdig!!


Annat ljus i vardagsrummet...


Just ja.. Det var såhär jag började imorse.
Så det blir lite skillnad med smink.. =S


Älskar att leka med smink. Synd att man inte har mer tid till det. SPar alla sminkningar i en egen mapp på datorn. Skit kul att gå tillbaka och kika på! =) Men jag inser att jag ändå är rätt så feg och kunde dra på mer med färger, öka på formen och vara lite mer crazy.. Men det kommer!! =P

Nä, ska leta inspiration nu! Puss på er.. <3


Kommentarer
Postat av: Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

åh så fiiint!

2010-09-17 @ 16:27:37
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Anna

Superfint! Du är så duktig och noga.

2010-09-18 @ 09:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0