Resultat för 10 veckor..
[DATUM: 2010-09-20 TID: 07:43:15]

Godmorgon!
Här kommer mitt resultat för 10 veckor.
Tyvärr inte lika mycket som jag hoppats, jag har vart nere mer men sen gått upp lite. Nu har jag stått still och börjat gå neråt senaste två veckorna. Så snart är jag på g igen! =)
Jag tar det pö om pö... Ska man gå ner mycket så får det ta tid!

Vikt - Minus 5,6 kg
Midja - 7 cm
Bröst - 5 cm
Under byst - 6 cm
Stuss - 2 cm
Övre låret3 cm
Nedre delen på låret - 4 cm
Överarmen - 2,5 cm

Känner mig ändå rätt så nöjd med resultatet. Har ju knappast kört hårt hela tiden. Kört nån vecka och sen vilat. Jag har gjort det som passar mig och det känns himla bra! Nu blir det lite vila här men snart är jag igång igen! =)

Nu ska jag gå och duscha och skölja ur färgen ur ögonbryn och fransar.
Barnen sover än, skööönt! =)
Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Malin

kanonbra ju! man ska göra det som känns bäst för en själv! och en långsam viktnedgång sägs ju vara den bästa! heja heja!

2010-09-20 @ 09:38:36
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Bra gjort Karin!!!

2010-09-20 @ 12:26:35
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0