Peppad till tusen!!
[DATUM: 2010-09-20 TID: 16:10:51]

Är tok peppad inför boxen, ska bli sååå skönt att få ut lite energi! =) Hoppas att passet blir liknande som förra gången! Det var kanon, bara en grej som gjorde riktigt ont, men det är ju min kropp som strejkar..



Svante och stella provar skor och springer runt. Svante gillar mina med klackar bäst. ;-P Haha.. =) Sötisar! Måste komma på nån mat. Är noll sugen.. =/
Vet inte varför, var lika förra gången jag skulle iväg på träning och igårkväll.. SKUMT!! Visste jag inte bättre så skulle jag tro att jag är gravid. Men jag mår ju inge illa och har inga andra symptom och skyddad, det är jag! =P
Får se vad dte blir. Lite mjölk och flingor kanske..
KRam på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0