Mysdag igår o idag.. =)
[DATUM: 2010-09-10 TID: 07:35:09]

Godmorgon!
Vet ni?? Stella har sovit utan blöja inatt! =D Det var inte meningen, JOhan hade glömt att sätta på henne den. Det märkte jag inatt vid halv fem när hon ropade från hallen. Då ville hon kissa. Så hon kissade på pottan och sen lade hon sig i vår säng. <3 Vi sju hörde jag Svante snacka, så jag satte mig på sängkanten. Då ropade Stella från hallen: "Jag har kissat mamma!". Så hon hade smygit upp före mig och kissat! Superduktig tjej! Blev så glad!


Stolt tjej på morgonkvisten!! =D

Det går ju verkligen upp och ner det här med potträningen. I förrgår så kissade hon på sig 3 ggr på dagis. Igår var det ingen gång. För det mesta så går det hur bra som helst, men vissa dagar är hon hopplös och bara struntar i det.. =/ Men men.. Det går framåt iaf! =) Är ju jätteglad att det gick bra inatt! =D

Igår hade jag faktiskt en riktig mysdag! Behövde verkligen det.. Jobbade till fyra och det var bästa dagen på länge. Kände mig riktigt glad och pigg hela dagen. =) Efter jobbet gick jag till lindströms och beställde in en köttbit och satt och läste lite skvaller nån timme. Så hiiiimla mysigt!!!! =)
Bara lite egentid och få äta i lugn och ro!


Jättegott!! Inte så nyttigt, but who cares..

Efter maten gick jag runt och spanade lite i butiker. Fick ett glädjande besked på telefonen som fick mig alldeles ur balans, Jag blev så glad så jag fick gråta en skvätt inne på H&Ms barnavdelning.. Hahaha.. Men jag blev så glaaaad!!
<3 <3 <3
Sen vid sex så mötte jag upp Anna Lundin inne på Kicks och vi gick hem till henne. Snackade lite skit och fixade oss för kl.19.00 var det dax för att testa Afro.
Ooohhhh craaaap!! Hahaha... Jag har grymt dålig kordinationsförmåga.. Det gick väl skapligt ändå. Men jag vet inte om det är min grej. Kanske går nån mer gång för det var ändå rätt så kul. Vi får se.. Det tog iaf bra för jag var nära att få kramp i rumpa och båda låren redan efter uppvärmningen. Hahahaha.. =) Träningsvärken idag är inte att leka med! Hahaha, men det är ändå bättre än vad jag trodde igårkväll. Fy bubblan va ont jag hade då! =P Haha...
Men det är härligt!! SKönt!! =)



Jag var iaf sååå nöjd över mig själv så tränade igår!
Trodde aldrig att jag skulle våga.. =P

Idag är jag ledig och vi har mysmorgon. Barnen målar med kritor och jag sitter här. Sen får vi se vad vi hittar på. =) Ska kika lite till innan vi ska gå och äta frukost. =) Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Craapiemackfappie?!? Stellson sover utan blöja!?! Så stor hon har blivit. Älskade lilla gumman!



Och du körde afro - va duktig du är! Jag vill oxå!!!



Stora längtkramar efter dig (i em hade jag velat att vi två fick gå och shoppa i Kista. :) Utan barn...)!

2010-09-10 @ 09:50:54
Postat av: Anna-Karin

Jag blev nyfiken på den goda nyheten! :)

2010-09-10 @ 12:02:19
URL: http://www.gunstad.se/annakarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0