Maskerad...
[DATUM: 2010-09-18 TID: 05:33:07]

Hej på er!
Inte mänskligt att vara vaken nu, men jag kan inte sova.. =( Har vart vaken sen 4 när Svante vägrade sova, så han fick välling och somnade om. Men det gjorde inte jag. Fick världens huvudbry ang en maskerad inbjudan. Det är den vanliga Halloweenfesten som vi gått på 2 år på raken. Alla klär ut sig supersnyggt! så nu vill jag också hitta på nåt bra. Temat i år är Film/TV. Så man kan ju göra i princip vad som helst.. Men vi får se om vi kommer på nåt bra eller om inspirationen tryter på slutet. Det återstår att se..
Nu försöker jag iaf komma på nåt bra och har googlat en massa och kikat runt på sidor. Nån som har nåt tips få rju görna höra av sig! =)

Nä, ska kika runt lite till innan jag lägger mig igen. Hoppas jag får sova nån timme till, vore skönt.. Kram på er.. <3


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vampyrer är ju hett nu! Annars såg jag en som var utklädd till pumpa en gång! Väldigt festligt!

2010-09-19 @ 11:31:38
URL: http://www.gunstad.se/annakarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0