Lovely!!
[DATUM: 2010-09-16 TID: 21:55:05]

Afron var kanon!!
Blev jättenervös innan av nån anledning.. =( Kunde inte äta nåt. Fick i mig 4 gurkskivor och 3 tuggor ris.. =( Drack en massa vatten, men var galet illamående.. =/ Ingen höjdare..
Kom iaf iväg och idag var det mycket roligare när man kunde lite mer. Sen fick jag inte ont den här gången. Bara lite, men absolut inte som förra gången. Då var dte INTE KUL! =S Men idag var dte kanoN! =)

Härligt!!

Kicki och jag var och handlade efteråt. Sen hem och så gjorde jag en fruktsallad som jag åt med vaniljkesella, sååå gott!! Tack för att du lär mig så mycket bra Jeanette! <3 Hehe..

Nä, sova nu. Kram på er.. <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Puss på dig vännen <3



Hoppas vi ses imorgon!



Kram

2010-09-16 @ 21:56:37
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0