Impulsivsöndag.. =)
[DATUM: 2010-09-12 TID: 14:31:47]

Hej hej!
Vi var lite sega imorse. Betsämde oss för att åka till Västerås efter att Johan tvättat bilarna. Men då ringde Niklas och Björn och ville komma och gräva för marksten på vår framsida. Så vi blev hemma så länge.


De tar bort gamla plattorna...


Har tagit bort två Ölandstokar och gjort en gång mot parkeringen.
Kommer bli kanonbra! Nu ska bar markstenen dit, får se när dte blir..

På förmiddagen så provade jag lite gamla jeans. Äntligen kommer jag i mina gamla jeans som jag hade när jag blev gravid med Stella!! =D Jag kommer i alltså, inte så mycket mer. Tror inte jag skulle kunna använda dem. Riktigt tight i midjan, väller över som tusan, men jag fick igen dem, allihopa!! =)


Sen provade jag mammakjolen som jag hade med Svante.
Jäklar va stor den var! Det kändes bra, himla bra!! =D

Barnen sover än.. Men snart ska de få vakna för vi ska iaf åka till Västerås nu när killarna är klara. Blir lite mathandlig, kanske Jula eller nån leksaksaffär.
Beror lite på vad tiden räcker till.
Sen ska vi antagligen en sväng till mamma och pappa också.. =)
Hoppas att ni har en skön söndag! <3
Kram kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Go Karin, go Karin, go Karin! Vad fint ni gör med gången! Ser toppen ut!

2010-09-12 @ 16:24:02
URL: http://www.gunstad.se/annakarin
Postat av: Anna

Åh så fint det blir på framsidan! Perfekt med gången!



Och du sen då?!? Halva du har försvunnit! :)



9 dagar kvar...

2010-09-12 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0