Härliga söndag!
[DATUM: 2010-09-12 TID: 21:58:40]

Blev en skön eftermiddag!
Vi hann in på Biltema och sen var vi på Coop och handlade för veckan. Stella fick en Pingu-nalle och hon var överlycklig!! =D Hon verkligen älskar Pingu! <3 Svante fick en mjuk hund som han knappt släppte på hela kvällen, sötnosar! <3 Mamma och pappa bjöd på supergod tacos och en massa mys. Skön kväll som sagt!

Nu är vi hemma, maten är inplockad, barnen sover, vi har gjort matdosor, jag har packat tills imorgon och Johán har satt ihop ett element till kontoret.

Imorgon blir det jobb och efter det ska jag och Anna K på box. Hiiimla spännande!! Det håller på i 1,5 timme och jag kommer vara dööööd! Tror att det egentligen är för jobbigt för mig, mentesta ska jag göra. Gillar ju att boxas. Vi får la se hur det går! =S

Nu ska jag gå och massera Johan och han ska lägga om mitt inflamerade nagelband på stortån.. =(
Godnatt med er!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0