Gårdagen & dagisfoto..
[DATUM: 2010-09-07 TID: 08:50:24]

Godmorgon!
Hade en riktig myspyskväll igår! Johan var iväg och jobbade lite i verkstaden. Jag kände mig rätt så trött och hade huvudvärk efter jobbet. När vi är hemma så är det mycket skrik och gap och jag kände att jag inte orkade det, så vi tog på oss stövlarna och åkte på tur! =)

Började med 50 min i skogen där vi fyndade några små kantareller och trattkanareller. Barnen åt blåbär för glatta livet! =P


Stella har precis ätit ett lingon och det var inet gott.. Haha.. =P


Svante ÄLSKAR blåbär, men det är svårt att gå i skogen.. =S


Efter det var vi och hälsade på i verkstaden hos Johan.
Det gillades från båda håll! =) Puss..


Sen åkte vi till stallet och hälsade på Kicki och Monica.
Stella fick rida för första gången! Först så tordes hon inte, men tillslut så tog hon mod till sig! Jättekul att hon tordes, dte trodde jag faktiskt inte! Hehe.. =)


Sen hjälpte hon till att sopa golv och borsta lite på hästarna.


Svante blev lite rädd för de stora djuren och var lite ledsen.. =/

Det vart en himla mysig ikväll iaf! =)

Idag ska barnen knäppa kort till skolkatalogen. Spännande! =) Sen på torsdag så blir det vanlig fotografering med gruppbild, syskonkort och ensambilder. Hon har ändrats så himla mycket på 1 år, lilla Stella.. Svante med för den delen. Men honom har jag ju ingen bild på från skolfotot förra året.


Lilla skruttan.. <3

De skulle lämnas redan 8.20 så jag fick en lugn förmiddag själv hemma. Skönt! Måste dock åka så jag hinner in på Coop och handla en matdosa. Ingen lust att äta lunch ute..
Nä, ska kika fb och bloggar och borsta tänderna innan jag ska iväg.
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Oh va snygg tröja Svante har! Vart är den köpt?

och Stella är så söt på sitt foto och nog har hon ändrats en del ja! :)

2010-09-07 @ 09:22:27
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0