Fredagsmys!! <3
[DATUM: 2010-09-17 TID: 08:05:52]

Morgon morgon!
Vaknat skönt idag. Har dock haft ont i magen hela natten.. =( Inte kul.. Stella kom in redan vid 1-tiden sen hade jag svårt att sova. =S Känner mig ändå skapligt pigg. Barnen är mysiga och stylingen idag går skapligt så far. Plattat hår och snart ska sminket på. =)

Barnen är feberfria och verkar mycket piggare idag! SKÖNT!! =D Britt-Marie kommer hit och ska vara med barnen nån timme på förmiddagen. Jag ska in till Sala och hämta liet grejer på jobbet, förbi dagis och lämna in schema och sen blir det lite mer donings.
Ikväll ska vi eventuellt till Jeanette och Johan om alla är friska. Jag håller tummarna att alla är pigga och glada så vi får ses! Jättelänge sen nu! <3

Nä, ska äta frukost med kidsen innan de ska kläs på och sen ska vi sminka mig. Fredagssmink, kanske blir nåt kul..?! Vem vet.. =)
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Jannice

skönt med feberfria barn!=) hoppas de gick bra med magen din!

2010-09-17 @ 09:46:39
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

trevlig helg på er :)

2010-09-17 @ 16:21:47
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0