Darin.. =D
[DATUM: 2010-09-04 TID: 08:20:35]

Hej hej!
Har gått riktigt bra att jobba i veckan! =)
Igår var Renate sjuk så vi var två, det är rätt så skönt för då går tiden fortare.. =P Men jag saknade såklart R! Tror hon är sjuk idag med, så det blir jag och grabbarna. Hoppas på mycket folk! Men det tror jag dte blir. Darin kommer ju och spelar i Gallerian vid 14.30 och Johanssons firar 50 år med en 50 m lång tårta och kaffe på gatan. Så det blir nog lite pyssel! =)

Jag jobbar bara till 14, sköööönt! Sen blir det Darin tillsammans med Anna och Thilde. Myspys! Blir nog en sväng på stan, har lite saker jag skulle behöva fixa.


Mycket smink idag, det gillar jag! Det går dock inte att få mig fin på kort, tror jag har en dålig dag.. =( Så det blev en closeup på sminket. Syns inte så mycket..
Har blandat en grön/svart ögonskugga med en turkos. SÅ det blev mörk petrol, lika som jag har på linnet och sen är detr gammelrosa glittereyeliner, samma färg som på toppen jag har.

Idag ska jag ha jeans på mig på jobbet för första gången på 2,5 år..
=D

Nä, ska kika runt. Hoppas att ni får en bra dag och att vi ses på stan! =P
Kram, kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0