Dagen...
[DATUM: 2010-09-04 TID: 23:00:18]


Darin..



Mys, fyrhjuling, pizza, kantarellplockning med svärmor
och övernattning för Stella! <3


Jag har powerwalkat och kört intervaller på löpbandet..
Orkade/Ville inte köra så länge, lite halsont, men är svettig som bara den!


Undertiden rensar Johan den lilla svampfångsten.
Snart sova och hoppas på att Svante sover hela natten och länge imorgon..


Nu ska Johan steka sig en kantarellmacka och jag ska nog ta mig en kopp the.
Godnatt med er! <3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh Darin, det måste ha dragit mycket folk?



Vad bra att du håller tummarna, chansen är väl rätt liten men ändå :-)



Modelltävlingen beslutades att lägga ner efter en sista omgång och då prioriterade jag att åka utomlands istället eftersom jag ändå bara var nöjd med 1 bild av 4.

2010-09-05 @ 09:43:24
URL: http://ceciliaragnarsson.se
Postat av: Jannice

Duktig du är med träning! Jag skulle också vilja ha ett band att träna på! Var köpte du de och vad kostade de`??? Kram Jannice

2010-09-05 @ 15:56:20
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0