Bloggpaus..
[DATUM: 2010-09-20 TID: 20:53:41]

Oj oj oj va stressigt dte blev till boxen.
Hade mitt i allt tagit fel på tiden. Var helt säker på att det var kl.19, men kl.17.05 kom jag på att det var kl.17.30. =/ Trodde aldrig att vi skulle hinna, ringde Linda och sen stack vi. Kom in precis när det skulle börja.. Pjuh!!
Det gick iaf fint, hann dock knappt äta nåt innan så jag fick huvudvärk efter hälften.. =/ Men vi kämpade på ändå! Bra gjort, va duktiga vi var Linda! =)

Härligt!!

Tänkte bara berätta att jag kommer ta en bloggpaus i ca: 1 vecka. Känner att jag behöver lite semester från bloggen och datorn. Så så får det bli.
Hoppas att ni har dte fint så ses vi om en vecka! <3
Kram kram.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0