Aj, smärta!
[DATUM: 2010-09-02 TID: 20:51:19]

Jaha, besviken..
Blev ingen simning.. Jag som lovat mig själv. Men började få nackspärr och j*vligt ont igen.. =( Kände av det imorse och sen blev dte mycket sämre mot eftermiddagen. Vi bestämde oss för att åka hem till Johans moster. Hon bjöd på god korvstroganoff och ris. Sen fick ajg en grundlig massage av Peter. Oj, aj, mm... Skönt, ont och väldigt nödvändigt sa han. Han sa att jag var stenhård och alldeles uppdragen på höger sida. SEn hade jag en kota som satt lite tokigt. Men nu har han knölat, tryckt och klämt och jesus va ont det gjorde ibland. Nu hoppas jag att det blir bättre.


Stella testar massagebänken.. =P

Har dock lite huvudvärk och är dötrött nu. Ska kolla fejjan och sen gå och sova så fort jag kan tror jag. Känner mig helt slut.. =( Hoppas ni får sova gott!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0