Vattkoppor och Cafe Opera..
[DATUM: 2010-10-23 TID: 07:28:57]

Ja men godmorgon då!
Igår kväll blev Stella lite varm.. Precis innan hon skulle lägga sig hade hon 37,9.. Inget mer med det. Imorse hade hon ynka 37,6.. Tänkte: "Va bra, då är hon frisk!". Men när hon tog av sig pyjamasen så såg jag två pluppar på ryggen och den ena är tydligt vätskefylld. Sen började jag kika och hon har två under vardera arm, en i nacken och nån på benet. Inte lika tydligt vätskefyllda, men det kommer väl.. Jaja, hon rä iaf pigg så det blir iaf Stockholm. Det som rä synd är att hon missar eventet vi ska på idag..
Vi kommer antagligen lämna henne hemma hos Daniel  Malin och så åker jag coh Svante med Anna och Leo till Cafe Opera för att gå på loppi.se`s ett årsjubileum.



Ska bli såååå himla kul!! =)
Sen efter det så lämnar vi av Anna och Leo och åker hem till Stella och de andra. Dit kommer också Johan och sen blir dte middag och övernattning i Sundbyberg. Hiiimla mysigt ska det bli!
En riktig toppendag! Synd bara att Stella missar hälften.. =( Men hon kommer ha det kanon hemma med Daniel! <3

Nä, ska sminka mig och packa dte sista nu.
KRam på er.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0