VATTKOPPOR..
[DATUM: 2010-10-24 TID: 20:19:13]

Vi har en riktig myskväll här hemma!


Barnen är duschade och väldigt gosiga.. <3


Det är defenitivt vattkoppor Stella har. Igårkväll räknade vi till 30 st.
Ikväll efter duchen fick jag det till runt 70 st.. =/ Hon kliar inte såå mycket
än, men inatt ska hon få sova med vantar. Om det går. Så hon inte river allt för mycket. Skruttan.. =( Men hon har ingen feber och är väldigt pigg i övrigt! Skönt det iaf..

Skruttan..

Många sov vill ha vattkoppor verkar dte som. Har fått flera förfrågningar av folk som vill hälsa på eller ha besök av oss. Det är roligt. Tur att fröken är pigg och "Kry" i övrigt och är sugen på upptåg! =)
Men imorgon blir vi hemma och ska försöka fixa lite med min gigantiska klädhög och försöka få lite fint här hemma. Ne..
Kram på er..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, låter så roligt att folk vill ha det men jag förstår att det kan vara skönt att ha det överstökat. Jag har aldrig haft det så jag hoppas Ella får så jag också kan få det överstökat sen...:-)



Hoppas du & familjen mår bra!

2010-10-24 @ 20:23:24
URL: http://strimmoravmig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0