Tredje natten..
[DATUM: 2010-10-14 TID: 07:17:49]

Godmorgon!
Har sovit skönt, förutom att Stella kom in vid 03.30 och släpade på pottan.
-Jag är kissnödig!
Hon kissade och somnade om hos oss. Om hon inte kissat nåt i blöjan inatt så är det tredje natten på raken som hon är torr. =) Håller tummarna att det fortsätter.

Idag får vi se vad vi ska hitta på. När Stella vaknar så ska jag kolla på hennes prickar. Är det bättre så är det kanon! Är det några nya så ska jag ringa vårdcentralen. Eller ja, det ska jag göra i vilket fall. Mitt knä är inte bra. Jag blir tokig! Massa saker på afron som jag fick hoppa över för att knät inte höll och igår när jag simmade så kunde jag i vanlig ordning inte sträcka ut knät. Börjar bli trött på att det känns hela tiden.. Hoppas jag får nån hjälp bara...!

Vet ni, jag längtar ihjäl mig efter shopping! Hundra år sen sist nu, give me som shopping!!

Nä, nu ropar en liten herre..
Ha en bra dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0