The Studio...
[DATUM: 2010-10-17 TID: 07:07:41]

Godmorgon!
Sitter här med slinghätta och färgar min låååånga utväxt. Ska bli skönt med lite fräsch, om det blir bra.. =S Hehe, men jag hoppas det för idag ska jag till The Studio och knäppa lite (förhoppningsvis) fina bilder. Det ska bli spännande, är lite nervös att bliderna inte sk abli bra, att man ska se tjock ut, att sminket inte känns bra eller nåt sånt. Men skulle jag inte vara nöjd med bilderna så kan jag ju bara strunta i att köpa nåt. Jag har presentkort på 10 bilder som jag fick av Johan, Kicki, Lars och Tomas i födelsedagspresent! =)

Körde på röda läppar på jobbet och hela dagen igår. Det gick superbra! Tack för stödet, gulliga ni är! =) Det kändes riktigt bra faktiskt. Blir nog några läppstift i andra färger sen. Gillade det! =)

Igår hämtade Johan och barnen mig efter jobbet och så åkte vi till Västerås. Var på Jula och köpte hyllor till Johans verkstad, åt på Donken och sen var vi till Ikea och köpte en ny säng till Stella. Sen åkte vi hem och satte ihop den. Det blev superfint och hon älskade den!!! =D
Hon har sovit hela natten och verkar jättenöjd! =)
Det var en mysig kväll med familjen igår. Men på kvällen jvar jag dundertrött och när barnen hade lagt sig så dröjde det inte länge förän jag tackade för mig och gick och lade mig. =) Slockanade direkt! Skönt!


Johan och jag hjälptes åt att bygga medans vi försökte hålla barnen borta.. =P


Det blev jättefint!!!! =D


She love´d it!!!!!!! =D


Tack pappa!! <3  

Nej, nu måste jag skölja ur slingorna!
Kram på er!! <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Att få en "egen stora tjejen säng" det är inte dåligt! Hon ser helt otroligt glad ut! =) Hoppas du får en rolig stund på the studio.. Kram M

2010-10-17 @ 17:12:36
URL: http://malinjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0