Tankar..
[DATUM: 2010-10-09 TID: 23:44:16]

Har haft en supermysig kväll i Solna tillsammans med mina systrar och deras familjer! Kom hem vid elvatiden och nu sitter jag här en stund innan jag ska sova.

Har många tankar om det mesta just nu. Tänker på jobb, utbildningar, vem jag är, hur jag är, hur jag uppfattas, vem jag vill vara, vilka som bryr sig om mig, hur jag vill att min framtid ska se ut, hur jag ska få tiden att räcka till för allt jag vill göra, hur jag kan underlätta för Johan med allt och sen en massa annat...
Önskar att det vore frågor som hade lätta svar.. Men det är som ett stort virrvarr i mitt huvud just nu och jag känner mig otroligt osäker och rådvill..
Nä.. Sova, men jag drömmer så mycket hemskt just nu.. Har väl med allt tänkande att göra.. =( Inte alls kul.. Ganska jobbigt faktiskt.. Vill inte tänka på allt dte här. VILL INTE KÄNNA SÅHÄR...

Imorgon ska jag och barnen till badhuset tillsammans med mormor och morfar. Det ska iaf bli riktigt kul! Hoppas ni får en bra dag! Kram kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0