Snabbis..
[DATUM: 2010-10-28 TID: 16:43:23]

Hej på er!
har så mysigt! Syrran är här med lilla Leo! =) Igår blev det en sväng in på tjejkvällen och jag fyndade lite smått och gott! Idag har vi bakat bullar, jag har vart till läkaren med mitt knä och nu är mamma och pappa här. Tyvärr har jag fått nackspärr och är nervös för om jag kommer kunna gå på festen på lördag. Ska iväg och få massage ikväll, så då hoppas jag att det släpper.. =S

Läkaren fixade tid för röntgen av mitt knä i Sala om nån vecka. Håller tummarna att de skyndar på litegranna iaf.. Vore skönt att bli av med det här småonda.. =(

Samma med nacken, bort med den här skiten! Vill ju verkligen gå på festen på lördag!

Nej, nu gråter Leo!
Puss på er.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0