Mera vabb..
[DATUM: 2010-10-13 TID: 10:08:14]

Godmorgon!
Fortsätter med lite mer vabb då. Stellas prickar är kvar och det har kommit en ljus på överläppen och sen en ljus på varje ögonlock. Men annars känns det som om det är påväg bort. Vi får se. Vi är hemma och tar det lugnt. Hon leker med vatten, det bästa hon vet! =) Hör hur hon skrattar och pratar där inne i badrummet.. =)
Vi tog sovmorgon imorse. Jag sov till 7.40 och så fick jag väcka barnen 8.05. =) Härligt!!
Sen lämnade vi Svante på dagis, åkte till Gärdsbo och hämtade lite äpplen och sen lånade vi en soppa av Kicki och Lars. Kommer bli mums! Tack! =)


På väg till dagis? Nä, de ville hellre läsa. Men vi kom iväg..

Blir en lugn och skön dag här hemma. Ska försöka sova middag idag, då kanske jag blir piggare sen. Hinner jag så ska jag åka och simma i eftermiddag/ikväll. Vore himla skönt!

Nä, ska kolla till skruttan..
Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0