Måndagmorgon.. =)
[DATUM: 2010-10-18 TID: 09:06:11]

Goodmorgon!
Tack för alla fina kommentarer på bilderna! =)
Idag har jag hunnit gå 20 min på bandet, duschat mig och Svante, pratat med Jeanette en lång stund och nu så ska jag snart äta lite frukost. Kurrar i magen.

Många tankar och känslor idag. Hoppet överväger rädslan!

I eftermiddag ska jag åka och handla i Västerås och sen ska jag bjuda mamma och pappa på mat. Ska bli skönt att träffa dem idag. <3 Egentligen borde jag vara med Johan och ha en romantisk kväll. Vi har nämligen två årig bröllopsdag idag! Grattis till oss!! =D Men vi har dte mysigt alla andra dagar, så idag får vi ge tiden till nåt annat..



Nä, ska gå och äta strax.
Ha en bra dag och ta hand om dem ni älskar! <3
Puss o kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0