Lovely!!!
[DATUM: 2010-10-07 TID: 20:41:48]

ÅÅhh va det var skönt att träna!!
Älskar det!! Var hur skönt som helst idag! Ska faktiskt ta och göra lite situps nu. Känns att jag behöver mer på magen. Synd bara att jag typ hetsätit en massa skit i flera dagar. Gjorde jag inet det så skulle jag gå ner. Men jag är så värdelös på det där. Suget är galet.. =( Men jag är grym som tränar! <3 Hejja mig!

Jag är också väldigt nöjd med att ha sökt 3 jobb och en utbildning idag! Bra där!! (Jag peppar mig själv om ni undrar vad tusan jag håller på med...) =D

Imorgon är det underbara fredag och jag hoppas på en riktigt rolig sminkning! =) Hoppas jag är pigg och glad imorgonbitti, men dte brukar jag ju vara så.. =P FÖrst blir dte jobb, sen kommer Agnes som ska vara hos oss under kvällen och så kommer Jeanette, Johan coh barnen över. Tänkte bjuda på tacos, guud så gott! LÄnge sen nu! =) Ska bli så kul att ses!

Nä, göra de där situpsen så jag blir nöjd.. =P
Puss o godnatt på er sötnosar! <3


Kommentarer
Postat av: Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Va du är duktig karin!! hejja!! Körde du box? Vill också testa de!!

2010-10-07 @ 22:22:43
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Heja heja syns imorgon :-) Kraam

2010-10-07 @ 23:16:30
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0