Lördag..
[DATUM: 2010-10-09 TID: 07:41:41]

Godmorgon!
Igår hade vi en riktigt mysig kväll tillsammans med Johan, Jeanette, Jonna, Karl och så Agnes! =) Vi åt tacos och sen lekte barnen så snällt ett tag medans vi spelade Alias. =) Näste gång ska de få lära oss Plump, det ska tydligen vara superroligt! Vi kom på att Jeanette och jag är lika tävlingsinriktade och det är riktigt kul!


Tjejhörnan! <3

Idag ska jag jobba 10-14. Sen kommer familjen och hämtar upp mig så vi kan åka till SOlna och hälsa på Anna och Robert! Det blir en liten födelsedagsmiddag för Anna som fyller år på måndag! Grattis i förskott!! <3

Skönt som tusan med helg! Får se vad vi hittar på imorgon och på måndag, har mina planer.. =) Men vi får se..

Barnen och Johan sover.. Jag som skulle behöva blåsa och platta håret.. =/ Ska ta och slänga i mig lite frukost och sminka mig nu, så får vi se om de har vaknat sen.
Hoppas att ni får sen bra dag!
Kram kram.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0