Jag är jag!
[DATUM: 2010-10-07 TID: 10:12:34]

Tänkte ju köra nån diskret make, uppsatt, strikt hår.
Meeen.. Nej! Varför ska jag göra det för?
Jag är ju jag och jag är inte så diskret sminkad och jag är inte så strikt. Jag är rätt så enkel och vanlig. Så det känns ju lite onödigt att visa upp någon som jag inte är. Sen kan man ju självklart ha önskemål om mildare smink och det är inga problem. Men där jag är idag så är det såhär jag ser ut. Har jag ett annat jobb så har jag självklart en passande sminkning för just det jobbet! =)



Så idag blev det en snygg rosa som matchar linnet jag har och silverglitter.


Inte så farligt va?!
Det får duga! Nu ska jag åka och lämna barnen på dagis, sen ska jag hem och äta lunch och sen åker jag mot Västerås! Spännande! Håll tummarna för att jag springer över mitt drömjobb nu då?! =)

Kram kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller alla tummar och tår för dig! =) DU är så fin idag!

2010-10-07 @ 12:37:49
URL: http://malinjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0