Inspiration!
[DATUM: 2010-10-07 TID: 07:12:41]

Godmorgon!
Sovmorgon idag! Är ledig, men ska på rekryteringsmässan i Västerås och spana lite. =) Så barnen ska på dagis lite senare. Håll tummarna för att jag hittar nåt spännande att dona med. =)

Igår fick jag min efterlängtade 120 palett från eleven.se! Gud va glad jag är! Nu ska inspirationen flööda! Idag blir et väl en ganska diskret make. Eller ja, jag tänker göra nåt som jag ändå brukar ha, men inte allt för mörkt. Vill ju ändå se ut som mig själv. Bäst så..



Igår var vi till Anna-Lena, Peter och barnen och umgicks och åt lite mat. Onsdagsmys! =) Sen var dte ju Grey´s och det gillas såklart! Skönt att alla serier är igång! Me like alot!

Nehepp, ska kolla fb och bloggar och sen duscha.
Ha en bra dag! =)
Kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0