I´m back!
[DATUM: 2010-10-03 TID: 20:05:49]

Hej på er!
Oj va ni vekrar längta efter mig! har fått måånga klagomål på att bloggen inte uppdateras nu! Roligt!
Vi har alltså vart en hääärlig vecka till Teneriffa tillsammans med Anna, Robert och Leo och efter det så har det verkligen vart späckat schema! Inte en lugn dag! Idag packade jag upp det sista.. Pjuh.. =S

Händer mycket kul just nu och allt går i 500..
Orkar tyvärr inte skriva om allt, men det kommer väl allt eftersom nu. Bilder kommer kanske nån då och då, men om ni vill se bilder från resan så kommer det på bilddagboken. KramKolan heter jag där. Så spana där om ni är nyfikna. Det blir måånga bilder, men så är det. Jag kan inte välja och tycker att det är så himla kul! =) Har bara hunnit börja, men det kommer mera allt eftersom! =)

Imorgon är jag ledig och det sk bli sååå skönt! Har tänkt att bara ha mysdag med barnen. Vi ska försöka hinna med att gå ut och samla kottar, löv och kvistar att pyssla lite med här hemma, måla med vattenfärger (blev inspirerad av Jeanttes barn..), vi måste tvätta en massa då det vart stopp i slangen så vi inet hunnit tvätta på flera veckor och så har Johan satt upp nya tvättlinor där nere. Suuuperfint! =) Han är grym min man!
Blir iaf en härlig dag imorgon, det har jag på känn!

På kvällen blir det box, det ska bli såå kul! =) Är dock lite nervös, har en känsla av att det kommer vara toookjobbigt.. Är riktigt otränad igen nu.. =( Men, men, får se hur det går.. Kör väl så hårt dte går!

Nä, ska kolla lite bloggar och sen försöka slänga upp nån bild på bildis.. =)
Ha en skön kväll!
Hörs snart igen!
Kram kram.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0