Hejja, hejja, hejja!!
[DATUM: 2010-10-20 TID: 06:03:33]

GOOOOODMOOOORGON!!!!!!! =D
Jag är på toppenhumör so far! Vaknade vid fem och kunde inte somna om. SKUMT! Gick iaf upp och har gått 25 min på löpbandet och nu har jag gjort 51 situps. Superskönt! Jag känner är jag är på gång igen! Känner mig pepp som tusan! Är riktigt taggad att fixa maten nu! =D Hoppas det här håller i sig, kämpa nu!! =)

Inköpet var himla kul igår. Vi köpte fina sommarklänningar från Soya och jag vet att jag kommer bli fattig i maj.. =P Haha.. Guud så mycket fint! De är så duktiga, grejerna är så snygga, genomtänkta, sömmarna är snygga, detaljerna är kanon! =) Sen var det himla trevligt att åka med Renate. Vi fick mycket bra sagt! =)
Kom tillbaka till jobbet, jobbade 3 lätta timmar och sen åkte jag på afro. Det var också kul!
När jag kom hem var Tomas här och sällskapade med Johan, jag fick lite mat och sen plockade vi lite här hemma. Behövs mycket mer, men, men.. Vi får se när det hinns.

Idag jobbar jag och sen får vi se vad vi hittar på. Blir ingen träning tror jag.. Skulle vilja simma, men jag tror att Johan kanska behövde åka och jobba lite vid nån sommarstuga. Sen måste vi nog sätta på vinterdäcken. Vi får se vad det blir.


Min egna bild från The Studio.. =)

Hepp, hoppa in i duschen och göra sig snygg inför jobbet kanske..?
Kram på er och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: uLrica

fan va du e duktig på att sminka!!! synd du inte ska hit till sthlm på halloween, hade behövt din hjälp :)

2010-10-20 @ 16:19:01
URL: http://ulricaullman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0