Guld!
[DATUM: 2010-10-29 TID: 07:50:13]

Godmorgon!
Peter är sååå himla duktig! Han jobbade en massa med min nacke igår och jag var stenhård nu igen. =( Andra sidan den här gången. Undrar varför jag blir så..? =(
Det gjorde himla ont. Men idag så är jag mycket rörligare i nacken och kan röra mig även om det ömmar. Antar att det är för att han tagit i rätt så hårt på alla knutor. =S Men det känns kanon ändå. 100 gånger bättre än igår och är det såhär så kan jag lugnt gå på festen på lördag! Wohoo!!! =) Tack gulle-Peter för att du ställde upp med så kort varsel, så sent på kvällen och att du ens tog dig tid! GULD VÄRT!!!!! D

Nej, nu ska jag och Anna jobba på mitt personliga brev!
Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0